افرادی که پوست خوبی ندارند!

 1- پوشش دهنده:
پوشش دهنده ها زیر کرم پودر زده می شوند و برای مخفی کردن جوش و خال و لک های پوستی استفاده می شوند. پوشش دهنده ها در تیوپ ها و بطری هایی به شکل مایع وجود دارند و برای پوست های خشک مناسب هستند. این نوع مانند لایه نازکی بر روی پوست می نشیند و یا به شکل فشرده و چسبنده که لایه ضخیم تری بر روی پوست ایجاد می کنند و برای پوست های چرب تر مناسب هستند.

پوشش دهنده ای را انتخاب کنید که کمی از پوست طبیعی شما روشن تر باشد. کرم پودری که شما بر روی آن خواهید زد آن را یکنواخت و هموار خواهد کرد.

2-کرم پودر:  

کرم پودر بر تمام سطح پوست صورت می نشیند و پوست را یکنواخت نرم و لطیف جلوه داده و به سه شکل عرضه می شود: مایع، کرم و کرم پودر. برای پوست های چرب از کرم های بدون چربی و برای پوست های خشک از کرم پودرهای چرب و برای پوست های ترکیبی از کرم پودرهای محلول در آب استفاده کنید.

 


 

3-پودر

   پودر را می توانید بر روی کرم پودر استفاده کنید. چون به کرم پودر شما کمک می کند که بر روی پوست شما بنشیند. اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود. برخلاف سلیقه بعضی ها که پودر شل را ترجیح می دهند، ما پودر فشرده را توصیه می کنیم چون تمیزتر بوده و ماندگاری آن بر روی صورت بیشتر است.  http://www.beytoote.com

خوشبختانه محصولات اوریفلیم با منشأ گیاهی ، برای هر نوع پوست و سلیقه ای ، این موارد را در اختیار علاقــــــــــه مندان قرار می دهد.


نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت22:53---27 اسفند 1390
من از پوشاننده های اوریفلیم استفاده کردم و می تونم بگم که پوشانندگی فوق العاده ای داره و گیاهی بودنش هم باعث شده که تقریبا همیشه از همین مارک استفاده کنم

خوب به صورتم افتاده و دوسش دارم

البته من از نمایندگی رشت ، تهیش می کنم چون ساکن رشتم .پاسخ: عزیزم ، مهم اینه که یه محصول خوب و با کیفیتو انتخاب کردی و به پوست خودت اهمیت می دی . مهم نیست که از کجا تهیه می کنی . امیدوارم همیشه موفق باشی


هانیه
ساعت17:52---23 اسفند 1390
ممنون
برای شما هم همین ارزو رو میکنم


نازی
ساعت16:31---23 اسفند 1390
سلام عریزم .
قالب جدیدت مبارک . قشنگه
البته قبلی هم زیبا بود
اما تغییر هم گاهی لازمه . مگه نه ؟ بهاری شدی با این پروانه .... و دعای ساعت تحویل


هانیه
ساعت16:18---23 اسفند 1390
سلام
یه سر به ما یزنید یاس عزیز
مطالب واقعا عالی


سحز
ساعت22:22---22 اسفند 1390
این پست هم جالب بود و آموزنده .
من تازه وبتونو پیدا کردم و دارم عادت می کنم به مطالبش
موفق باشی
بازم سر می زنم و منتظر مطالب جدیدتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:پوست ناهموار, کرم پودر , پوشاننده, پودر , آرایش ,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس